İskenderun Organize Sanayi Bölgesi civarında normal seyrinde ilerleyen bir sürücü, motosikletinden dumanlar yükseldiğini fark edince büyük bir tehlike atlattı. Trafikte ilerlerken aracının alev almasıyla saniyeler içinde ölümle burun buruna gelen sürücü, durumu fark eder etmez motosikleti güvenli bir noktaya çekerek kendini dışarı attı.
Alevlerin sebebi ne
Motosikletin neden bir anda yanmaya başladığı henüz bilinmiyor. Sürücü durumu hemen 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye ulaşan Hatay Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri, yayılan alevlere müdahale ederek yangını kısa sürede söndürdü.
Sürücü nasıl kurtuldu
Olayda herhangi bir yaralanma yaşanmaması büyük bir şans olarak görüldü. İtfaiye ekipleri motosikleti tamamen söndürse de araç artık kullanılamaz durumda. Yetkililer yangının çıkış sebebini anlamak için teknik inceleme başlattı. Benzer durumlarla karşılaşmamak için özellikle yaz aylarında motosikletlerin yakıt ve elektrik tesisatlarını düzenli kontrol ettirmekte fayda var.