Havadis | İstanbul | 37 yıllık öğretmenine öğrencilerinden unutulmaz veda

37 yıllık öğretmenine öğrencilerinden unutulmaz veda

Sultanbeyli’de görev yapan sınıf öğretmeni Cemal Gürbüz emekliye ayrıldı. Öğrencileri ona okul koridorunda konfetili bir veda sürprizi hazırladı.

Sultanbeyli’de görev yapan sınıf öğretmeni Cemal Gürbüz emekliye ayrıldı. Öğrencileri ona okul koridorunda konfetili bir veda sürprizi hazırladı.

37 yıllık öğretmenine öğrencilerinden unutulmaz veda
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Sultanbeyli Ahmet Huluk Dursun İlkokulu’nda 37 yılını öğrencilerine adayan sınıf öğretmeni Cemal Gürbüz, meslek hayatını noktaladı. Emeklilik kararı alan Gürbüz, son gününde beklemediği bir sevgi seliyle karşılaştı. Okul yönetimi, öğretmen arkadaşları ve öğrencileri emektar hoca için özel bir tören organize etti.

Sınıflardan koridora dökülen öğrenciler, Cemal Gürbüz okulun çıkışına yürürken iki taraflı sevgi koridoru oluşturdu. "Cemal Hoca seni çok seviyoruz" sloganlarıyla ilerleyen öğretmen, öğrencilerinin patlattığı konfetilerle duygusal anlar yaşadı. Gürbüz, bu sürpriz uğurlamayı ömrü boyunca unutmayacağını ifade etti.

Gençlere tavsiyeler

Mesleğe yeni başlayan öğretmenlere tecrübelerini aktaran Gürbüz, başarının anahtarını tek bir kelimeyle özetledi. Genç meslektaşlarına heyecanlarını asla kaybetmemeleri gerektiğini söyleyen tecrübeli eğitimci, "Heyecan biterse aktaracak bir şey kalmaz. Tek formül heyecan, heyecan, heyecan" diyerek veda etti.

Günün anısı

Törenin sonunda öğrenciler, yıllarca emek veren öğretmenlerini alkışlar ve el sallamalar eşliğinde uğurladı. Gürbüz, okuldan ayrılırken mesai arkadaşlarına ve öğrencilerine teşekkürlerini iletti. Bu veda, hem okulun hem de mahallenin hafızasında tatlı bir anı olarak yerini aldı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız