Havadis | İstanbul | A Milli Takım Antalya kampına girdi

A Milli Takım Antalya kampına girdi

Basketbolcular Dünya Kupası eleme maçları için Antalya'da toplandı. Onuralp Bitim ise sakatlığı nedeniyle kadro dışı kaldı.

Basketbolcular Dünya Kupası eleme maçları için Antalya'da toplandı. Onuralp Bitim ise sakatlığı nedeniyle kadro dışı kaldı.

A Milli Takım Antalya kampına girdi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

A Milli Erkek Basketbol Takımı, FIBA 2027 Dünya Kupası Elemeleri için rotasını Antalya’ya çevirdi. Ay-yıldızlılar, Bosna Hersek ve İsviçre maçlarının provasını yapmak için kampa girdi.

Antalya kampının detayları

Milliler 23-26 Haziran tarihleri arasında Antalya'da ter dökecek. Takım, buradaki hazırlıkların ardından maç günlerini bekleyecek. Ancak teknik ekip, Onuralp Bitim'den gelen kötü haberle sarsıldı. Başarılı oyuncu yaşadığı sakatlık yüzünden kadrodan çıkarıldı.

Maç takvimi belli oldu

Türkiye, C Grubu'ndaki kaderini belirleyecek maçlara çıkıyor. İlk sınav 2 Temmuz'da Bosna Hersek deplasmanında verilecek. Hemen ardından 6 Temmuz'da İsviçre ile kendi evimizde karşılaşacağız. Bu maçlar, Dünya Kupası yolunda takımın turnuvadaki kaderini belirleyecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız