Arnavutköy Belediyesi, her yıl düzenlediği sünnet şöleni geleneğini bu yıl da sürdürerek 924 çocuğun ve ailesinin sevincine ortak oldu. Taşoluk Yeşil Camii’nde başlayan program, dualar ve mevlitle devam ederken çocuklar mehteran takımı eşliğinde Vadi Park’a yürüyerek bayram havası yaşadı.
Şölenin detayları
Belediye ekipleri, sünnet olan tüm çocuklara özel kıyafetlerini hediye ederek organizasyonu tam bir şenliğe dönüştürdü. Vadi Park alanına kurulan şişme oyun grupları, sahne gösterileri ve ikramlarla çocuklar gün boyu eğlenme fırsatı buldu.
Sağlık vurgusu yapıldı
Belediye Başkanı Mustafa Candaroğlu, tüm cerrahi işlemlerin uzman hekimler tarafından hijyenik hastane ortamında yapılacağını belirtti. Çocukların vatanına ve ailesine hayırlı bireyler olarak yetişmesini dileyen Candaroğlu, ailelerin bu mutlu gününde yanlarında olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Sırada ne var?
Belediye, sünnet işlemlerini uzman sağlık personeli eşliğinde gerçekleştirmeye devam edecek. Aileler ise çocuklarının bu özel gününü bir anı olarak arşivlerine ekleyecek.