Muharrem ayı geleneği bu yıl da Bahçelievler’de yaşatıldı. İlçe belediyesi, hazırladığı aşureleri Mehdiye Camii önünde toplanan vatandaşlara ikram etti.
Birlik ve beraberlik mesajı verildi
Etkinliğe katılan Bahçelievler Belediye Başkanı Hakan Bahadır, aşure dağıtımına bizzat eşlik etti. Vatandaşlarla sohbet eden Bahadır, Muharrem ayının paylaşma ve kardeşlik duygularını pekiştirdiğini vurguladı.
Kültürümüzün bir parçası
Belediye başkanı, aşurenin farklı tatların birleşerek berekete dönüşmesini simgelediğini belirtti. Ayrıca Kerbela şehitlerini rahmetle andığını ifade eden Bahadır, bu tür etkinliklerle komşuluk bağlarını güçlendirmeyi amaçladıklarını söyledi.