Havadis | İstanbul | Bahçelievler belediyesi Muharrem ayında vatandaşlara aşure dağıttı

Bahçelievler belediyesi Muharrem ayında vatandaşlara aşure dağıttı

Bahçelievler Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Mehdiye Camii önünde aşure dağıttı. Belediye başkanı Hakan Bahadır vatandaşlarla bir araya geldi.

Bahçelievler Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Mehdiye Camii önünde aşure dağıttı. Belediye başkanı Hakan Bahadır vatandaşlarla bir araya geldi.

Bahçelievler belediyesi Muharrem ayında vatandaşlara aşure dağıttı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Muharrem ayı geleneği bu yıl da Bahçelievler’de yaşatıldı. İlçe belediyesi, hazırladığı aşureleri Mehdiye Camii önünde toplanan vatandaşlara ikram etti.

Birlik ve beraberlik mesajı verildi

Etkinliğe katılan Bahçelievler Belediye Başkanı Hakan Bahadır, aşure dağıtımına bizzat eşlik etti. Vatandaşlarla sohbet eden Bahadır, Muharrem ayının paylaşma ve kardeşlik duygularını pekiştirdiğini vurguladı.

Kültürümüzün bir parçası

Belediye başkanı, aşurenin farklı tatların birleşerek berekete dönüşmesini simgelediğini belirtti. Ayrıca Kerbela şehitlerini rahmetle andığını ifade eden Bahadır, bu tür etkinliklerle komşuluk bağlarını güçlendirmeyi amaçladıklarını söyledi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız