Havadis | İstanbul | Bakü’den dönen Beşiktaşlı sporcular madalyaları topladı

Bakü’den dönen Beşiktaşlı sporcular madalyaları topladı

Bakü’deki turnuvaya katılan Beşiktaş Jimnastik Takımı 29 madalya kazandı. Genç sporcular 18 altın madalyayla kürsüye ambargo koydu.

Bakü’deki turnuvaya katılan Beşiktaş Jimnastik Takımı 29 madalya kazandı. Genç sporcular 18 altın madalyayla kürsüye ambargo koydu.

Bakü’den dönen Beşiktaşlı sporcular madalyaları topladı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Beşiktaş’ın başarılı jimnastikçileri, Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de düzenlenen uluslararası turnuvada dev bir başarıya imza attı. 18-21 Haziran tarihleri arasında gerçekleşen yarışmada rakiplerini geride bırakan sporcularımız, Türkiye’ye büyük bir gururla döndü.

Madalya tablosundaki büyük başarı

Dünyanın dört bir yanından sporcuların katıldığı 23. Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup’ta Beşiktaş rüzgarı esti. Takımımız toplamda 29 madalya kazanarak organizasyona damgasını vurdu. Bu madalyaların 18’i altın, 6’sı gümüş ve 5’i bronz olarak kayıtlara geçti.

Bu sonuç ne anlama geliyor

Beşiktaş Jimnastik Takımı’nın aldığı bu sonuç, altyapı çalışmalarının uluslararası arenadaki karşılığını gösteriyor. Genç sporcuların kürsüdeki bu dominasyonu, Türkiye’de jimnastik branşındaki çıtanın her geçen yıl daha da yükseldiğinin bir kanıtı. Şimdi gözler, bu yetenekli sporcuların bir sonraki uluslararası turnuvada sergileyeceği performansa çevrildi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız