Süper Lig’in iddialı ekiplerinden RAMS Başakşehir, yeni sezonun kapılarını araladı. Turuncu-lacivertli oyuncular kulüp tesislerinde bir araya gelerek kondisyon çalışmalarına başladı.
İlk antrenman salon çalışmasıyla yapıldı
Teknik heyet gözetimindeki ekip, sezonun ilk antrenmanını kulüp tesislerindeki spor salonunda gerçekleştirdi. Oyuncular kamp dönemine kadar İstanbul'da kalacak. Hazırlık sürecinin ikinci aşaması ise yurt dışında tamamlanacak.
Avusturya kampı ve Avrupa mesaisi yolda
Takım 5 Temmuz'da Avusturya'nın Geinberg kasabasına giderek kamp çalışmalarını 16 Temmuz'a kadar orada sürdürecek. Başakşehir, 23 Temmuz'da ise UEFA Konferans Ligi 2. Eleme Turu'ndaki ilk maçına çıkacak. Turuncu-lacivertlilerin rakibi, Sarajevo ile Inter Turku arasındaki eşleşmenin galibi olacak. Rövanş mücadelesi ise 30 Temmuz'da oynanacak.