Başkent EDAŞ bünyesinde faaliyet gösteren ve amatör futbola destek veren Başkent EDAŞ Spor Kulübü, 2026 yılı olağan genel kurulunda yeni başkanını belirledi. Enerjisa Enerji Sürdürülebilirlik ve Kurumsal Yetkinlikler Bölüm Başkanı Ebru Taşcıoğlu, bayrağı SabancıDx CEO’su Mehmet Fırat’tan devralarak kulübün yeni başkanı oldu.
Kulüpte yeni dönem başlıyor
Taşcıoğlu, görevi devralırken sadece sportif başarıya değil, genç sporcuların eğitimine ve sosyal gelişimine odaklanacaklarını vurguladı. Kulüp bünyesinde U-11'den U-18 yaş grubuna kadar 140'a yakın sporcu bulunuyor. Geçtiğimiz yıl 87 maçta 78 galibiyet alan ekip, profesyonel liglere ve milli takımlara oyuncu kazandırmaya devam ediyor.
Sosyal sorumluluk ve spor bir arada
Yeni başkan Taşcıoğlu, sporun birleştirici gücünü kullanarak geleceğin güçlü bireylerini yetiştirmeyi hedeflediklerini belirtti. Kulübün yeni yönetimi, sportif başarıları sosyal sorumluluk projeleriyle destekleyerek gençlerin özgüvenli bireyler olmalarına katkı sağlayacak. Bu değişimle birlikte, kulübün geleceğe dönük vizyonunda kadın temsilinin ve kapsayıcı liderliğin ön planda tutulması amaçlanıyor.