Havadis | İstanbul | Beşiktaş GAİN artık Avrupa basketbolunun zirvesinde

Beşiktaş GAİN artık Avrupa basketbolunun zirvesinde

EuroLeague yönetimi ligi 20 takıma çıkardı. Beşiktaş GAİN, Monaco yerine turnuvaya dahil oldu.

EuroLeague yönetimi ligi 20 takıma çıkardı. Beşiktaş GAİN, Monaco yerine turnuvaya dahil oldu.

Beşiktaş GAİN artık Avrupa basketbolunun zirvesinde
KAYNAK: Demirören Haber Ajansı

Avrupa basketbolunun en prestijli organizasyonu olan EuroLeague, önümüzdeki sezon için radikal bir değişikliğe gitti. Lig yönetimi, turnuvanın 20 takımla oynanmasına karar vererek büyük bir genişlemeye imza attı.

Yeni dönem başlıyor

Bu genişleme kararıyla birlikte Türk basketbolu için tarihi bir gelişme yaşandı. EuroLeague yönetimi, Monaco’nun yerine 20’nci takım olarak Beşiktaş GAİN’in lige katılmasına onay verdi. Siyah-beyazlılar, artık Avrupa’nın en iyi takımlarıyla sahaya çıkacak.

Peki bu ne anlama geliyor

Beşiktaş taraftarı için bu karar, sezon boyunca Avrupa’nın devlerini İstanbul’da izlemek demek. Takım bütçesi ve kadro kalitesi açısından Avrupa standartlarına uyum sağlayan Beşiktaş, kıtanın en büyük sahnesinde rekabet edecek. Şimdi gözler, siyah-beyazlıların bu zorlu maratonda nasıl bir kadro kuracağına ve ilk maçlarda neler yapacağına çevrildi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız