Avrupa basketbolunun en prestijli organizasyonu olan EuroLeague, önümüzdeki sezon için radikal bir değişikliğe gitti. Lig yönetimi, turnuvanın 20 takımla oynanmasına karar vererek büyük bir genişlemeye imza attı.
Yeni dönem başlıyor
Bu genişleme kararıyla birlikte Türk basketbolu için tarihi bir gelişme yaşandı. EuroLeague yönetimi, Monaco’nun yerine 20’nci takım olarak Beşiktaş GAİN’in lige katılmasına onay verdi. Siyah-beyazlılar, artık Avrupa’nın en iyi takımlarıyla sahaya çıkacak.
Peki bu ne anlama geliyor
Beşiktaş taraftarı için bu karar, sezon boyunca Avrupa’nın devlerini İstanbul’da izlemek demek. Takım bütçesi ve kadro kalitesi açısından Avrupa standartlarına uyum sağlayan Beşiktaş, kıtanın en büyük sahnesinde rekabet edecek. Şimdi gözler, siyah-beyazlıların bu zorlu maratonda nasıl bir kadro kuracağına ve ilk maçlarda neler yapacağına çevrildi.