Havadis | İstanbul | Beşiktaş yeni sezon için sahaya indi

Beşiktaş yeni sezon için sahaya indi

Beşiktaş futbol takımı yeni sezon çalışmalarına resmen başladı. Takım Avrupa sınavları öncesi Slovakya'da kampa girecek.

Beşiktaş futbol takımı yeni sezon çalışmalarına resmen başladı. Takım Avrupa sınavları öncesi Slovakya'da kampa girecek.

Beşiktaş yeni sezon için sahaya indi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Siyah-beyazlılar, teknik direktör Vincenzo İtalio yönetiminde yeni sezonun ilk idmanını yaptı. Oyuncular kondisyon depolarken, teknik heyet de takımın eksiklerini görmek için sahaya indi.

İtalio'nun yönetimindeki antrenman

Takımın yaptığı antrenmanın ilk 15 dakikasını basın mensupları takip edebildi. İtalio, oyuncularına yeni oyun planlarını aşılamaya çalışıyor. Takım, Avrupa kupası elemeleri öncesi hem fiziksel hem de taktiksel olarak hazır hale gelmek istiyor.

Slovakya kampı detayları

Beşiktaşlı oyuncular 1 Temmuz Çarşamba günü hazırlık çalışmaları için Slovakya'ya uçacak. Ekip burada geçireceği süre boyunca toplam 6 hazırlık maçı yapacak. Bu maçlar, yeni transferlerin ve genç oyuncuların takıma uyum sürecini netleştirecek. Peki, bu yoğun hazırlık süreci Beşiktaş'ın Avrupa'daki tur şansını nasıl etkileyecek? Bunu önümüzdeki haftalarda sahada göreceğiz.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız