Kuzey Marmara Otoyolu'nda dün gece saat 21.45 civarında korku dolu anlar yaşandı. İstanbul istikametine seyreden 2025 model elektrikli otomobil, aniden dumanlar çıkarmaya başlayarak kısa sürede alevler içinde kaldı.

SANİYELERLE YARIŞAN KURTULUŞ
Sürücü İsmail Yiğit, aracın altından gelen dumanları fark edince vakit kaybetmeden emniyet şeridine yanaştı. Ailesini dışarı çıkardıktan sadece 90 saniye sonra otomobilin kapıları kilitlendi ve araç tamamen alevlere teslim oldu. Olay yerine ulaşan itfaiye ekipleri yangını kontrol altına alırken, hastaneye kaldırılan eşi ve iki çocuğunun sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Sürücü, henüz 29 bin kilometredeki bakımlı ve garantili aracının bu kadar kısa sürede yanmasına anlam veremediğini belirtti. "Bir buçuk dakika geç kalsaydık ölüm haberimiz çıkardı" diyen Yiğit, yaşadığı şoku dile getirdi. Şimdi gözler, aracın teknik incelemesine ve benzer bir durumun tekrarlanıp tekrarlanmayacağına dair üretici firmanın yapacağı açıklamaya çevrildi. Elektrikli araç kullanıcıları ise bu tür durumların batarya veya sistem kaynaklı bir arızadan mı yoksa dış bir etkiden mi kaynaklandığını sorguluyor.


