Fenerbahçe Beko, 2025-2026 sezonu öncesi kadrosunu yeniden şekillendiriyor. Kulüp yönetimi, hem sezon başı hem de sezon ortasında takıma dahil ettiği isimlerle vedalaşma kararı aldı.

Kadroda büyük temizlik
Kulüp; Arturs Zagars, Jilson Bango, Armando Bacot ve Brandon Boston Jr. ile yollarını ayırdı. Bu isimlerden Zagars ve Bango, Fenerbahçe formasıyla EuroLeague ve Türkiye Ligi dahil birçok önemli kupayı kaldırma başarısı göstermişti. Bacot ve Boston Jr. ise kısa süreli Fenerbahçe kariyerlerinde Türkiye Ligi, Türkiye Kupası ve Cumhurbaşkanlığı Kupası sevinci yaşadı.

Yeni dönem ne getiriyor
Fenerbahçe yönetimi, dört oyuncuya da emekleri için teşekkür ederek kariyerlerinde başarı diledi. Bu ayrılıklar, kulübün önümüzdeki dönem için daha farklı bir kadro yapısı kuracağını gösteriyor. Sarı-lacivertli taraftarlar, yeni transferlerin kimler olacağını ve takımın oyun sisteminin nasıl değişeceğini merakla bekliyor.
