Havadis | İstanbul | Fenerbahçe Beko dört oyuncusuyla yollarını ayırdı

Fenerbahçe Beko dört oyuncusuyla yollarını ayırdı

Sarı-lacivertli kulüp, dört basketbolcusuyla sözleşmesini sonlandırdı. Takımdaki kadro planlamasında büyük bir değişime gidiliyor.

Sarı-lacivertli kulüp, dört basketbolcusuyla sözleşmesini sonlandırdı. Takımdaki kadro planlamasında büyük bir değişime gidiliyor.

Fenerbahçe Beko dört oyuncusuyla yollarını ayırdı
KAYNAK: Demirören Haber Ajansı

Fenerbahçe Beko, 2025-2026 sezonu öncesi kadrosunu yeniden şekillendiriyor. Kulüp yönetimi, hem sezon başı hem de sezon ortasında takıma dahil ettiği isimlerle vedalaşma kararı aldı.

Fenerbahçe Beko dört oyuncusuyla yollarını ayırdı

Kadroda büyük temizlik

Kulüp; Arturs Zagars, Jilson Bango, Armando Bacot ve Brandon Boston Jr. ile yollarını ayırdı. Bu isimlerden Zagars ve Bango, Fenerbahçe formasıyla EuroLeague ve Türkiye Ligi dahil birçok önemli kupayı kaldırma başarısı göstermişti. Bacot ve Boston Jr. ise kısa süreli Fenerbahçe kariyerlerinde Türkiye Ligi, Türkiye Kupası ve Cumhurbaşkanlığı Kupası sevinci yaşadı.

Fenerbahçe Beko dört oyuncusuyla yollarını ayırdı

Yeni dönem ne getiriyor

Fenerbahçe yönetimi, dört oyuncuya da emekleri için teşekkür ederek kariyerlerinde başarı diledi. Bu ayrılıklar, kulübün önümüzdeki dönem için daha farklı bir kadro yapısı kuracağını gösteriyor. Sarı-lacivertli taraftarlar, yeni transferlerin kimler olacağını ve takımın oyun sisteminin nasıl değişeceğini merakla bekliyor.

Fenerbahçe Beko dört oyuncusuyla yollarını ayırdı

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız