Fenerbahçe Beko, yeni sezon kadro yapılanması kapsamında önemli bir ayrılığa imza attı. Son iki sezondur sarı-lacivertli formayı terleten 33 yaşındaki Khem Birch, kulüple olan bağını kopardı.
Takımdan ayrılık kararı
Fenerbahçe yönetimi, Kanadalı oyuncuyla yollarını ayırdığını duyurdu. Birch, geride bıraktığı iki yıllık süreçte takımın kazandığı başarılarda önemli bir rol oynadı. Oyuncu, İstanbul’da geçirdiği dönemde toplamda 6 kupa sevinci yaşadı.
Kariyerinde yeni dönem
Sarı-lacivertli formayla Euroleague şampiyonluğu yaşayan Birch, iki Türkiye Ligi, iki Türkiye Kupası ve bir Cumhurbaşkanlığı Kupası zaferinde pay sahibi oldu. Fenerbahçe, deneyimli isme katkılarından dolayı teşekkür ederek kariyerinin devamı için başarı diledi. Şimdi taraftarlar, kulübün pivot pozisyonu için nasıl bir hamle yapacağını merak ediyor.