Yeni sezon öncesi kadrosunu yeniden şekillendiren Fenerbahçe Beko, üç önemli ismiyle vedalaştı. Sarı-lacivertli yönetim, hem ligde hem de Avrupa'da önemli başarılar kazanan oyuncularla anlaşmalı olarak yollarını ayırma kararı aldı.
Kadrodaki değişim süreci
Fenerbahçe Beko; Jilson Bango, Brandon Boston Jr. ve Armando Bacot’un takımdan ayrıldığını duyurdu. Bango, 2024-25 sezonunun ortasında katıldığı takımda EuroLeague ve Türkiye Ligi dahil birçok kupa zaferinde yer aldı. Boston Jr. ve Bacot ise geçtiğimiz sezonun başında transfer edilmiş, Türkiye'deki yerel kupalarda şampiyonluk yaşamıştı.
Taraftarı ne bekliyor
Kulüp yönetimi, vedalaştığı isimlere kariyerleri için başarı dileklerini iletti. Fenerbahçe Beko'nun boşalan bu kontenjanları hangi oyuncularla dolduracağı ve yeni transferlerin ne zaman duyurulacağı ise taraftarın gündeminde. Takımın bu ayrılıklarla birlikte yeni sezona nasıl bir kimlikle çıkacağı önümüzdeki günlerde netleşecek.