Fenerbahçe, yeni sezon hedefleri doğrultusunda çalışmalarını Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'ne taşıdı. Teknik direktör İsmail Kartal, takımı yeni sezona hazırlamak için mesaiye erken saatlerde başladı.

Sıkı idman programı başladı
Oyuncular sabah saatlerinde salonda kuvvet ve dayanıklılık antrenmanlarına girdi. Ardından sahaya çıkan futbolcular koşu, ısınma ve koordinasyon çalışmalarıyla günü geçirdi. İsmail Kartal, takımın fiziksel kapasitesini artırmak için pas organizasyonları ve dar alanda hücum oyunları üzerinde durdu.

Takımın tempodaki hedefi
Sarı-lacivertli ekip, hazırlık sürecini akşam antrenmanlarıyla sürdürecek. Bu yoğun antrenman programı, takımın sezon içindeki performansını doğrudan belirleyecek. Yeni transferlerin uyum süreci ve oyun şablonunun yerleşmesi için bu kamptaki her dakika kritik önem taşıyor.





