Fenerbahçe yeni sezonun ilk adımlarını atmak üzere Düzce’nin yolunu tuttu. Teknik Direktör İsmail Kartal, sezonun yorgunluğunu geride bırakıp şampiyonluk hedefiyle takımı Topuk Yaylası’ndaki tesislerine götürdü.
Kampın detayları belli oldu
Sarı-lacivertliler 2 Temmuz tarihine kadar burada yoğun bir çalışma temposuna girecek. İsmail Kartal, aralarında tecrübeli isimlerin ve genç oyuncuların bulunduğu 30 kişilik geniş bir kadroyla kampı başlatıyor. İrfan Can Eğribayat, Fred, Mert Hakan Yandaş ve Vedat Muriqi gibi isimler de kadroda yerini aldı.
Taraftar için ne anlama geliyor
Bu kamp dönemi, takımın fiziksel kapasitesini görmen ve yeni transferlerin takıma uyumunu izlemen için ilk sınav olacak. 30 kişilik kadroya bakıldığında Kartal’ın hem rotasyonu geniş tutmak hem de genç yetenekleri A takıma kazandırmak istediği net bir şekilde görülüyor.
Bundan sonra ne olacak
Takım 2 Temmuz'a kadar Düzce'de kondisyon depolayacak. Bu süreçteki hazırlık maçlarının performansı, sezonun geri kalanında teknik heyetin nasıl bir oyun planı çizeceğine dair ilk sinyalleri verecek. Kadronun son hali ve performanslar ligin ilerleyen haftalarında şekillenecek.