Fenerbahçe'de futbolcuların ve teknik heyetin yeni sezon mesaisi sahaya inmeden hastane koridorlarında başladı. Takım, lig maratonuna fiziksel olarak hazır girmek için sezon başı rutinlerini tamamlıyor.
Detaylı taramalar yapılıyor
Medicana Ataşehir Hastanesi'ne giden İsmail Kartal ve öğrencileri, kapsamlı bir sağlık kontrolünden geçti. Oyunculara EKG ve kan tahlillerinin yanı sıra akciğer, kardiyak ve radyolojik testler uygulandı. Ortopedi ve iç hastalıkları gibi bölümlerde uzman doktorlar futbolcuların genel durumunu inceledi.
Hazırlıklar devam edecek
Bu testler teknik heyetin oyuncuların fiziksel sınırlarını belirlemesi için büyük önem taşıyor. Bugün başlayan taramalar yarın diğer oyuncuların katılımıyla sürecek. Sağlık kontrolleri biter bitmez takım sezonun ilk antrenmanları için sahaya çıkacak.