Havadis | İstanbul | Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına hastanede başladı

Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına hastanede başladı

Sarı-lacivertli futbolcular yeni sezon öncesi sağlık taramasından geçiyor. Oyuncuların kondisyon durumları detaylı testlerle kayıt altına alınıyor.

Sarı-lacivertli futbolcular yeni sezon öncesi sağlık taramasından geçiyor. Oyuncuların kondisyon durumları detaylı testlerle kayıt altına alınıyor.

Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına hastanede başladı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Fenerbahçe'de futbolcuların ve teknik heyetin yeni sezon mesaisi sahaya inmeden hastane koridorlarında başladı. Takım, lig maratonuna fiziksel olarak hazır girmek için sezon başı rutinlerini tamamlıyor.

Detaylı taramalar yapılıyor

Medicana Ataşehir Hastanesi'ne giden İsmail Kartal ve öğrencileri, kapsamlı bir sağlık kontrolünden geçti. Oyunculara EKG ve kan tahlillerinin yanı sıra akciğer, kardiyak ve radyolojik testler uygulandı. Ortopedi ve iç hastalıkları gibi bölümlerde uzman doktorlar futbolcuların genel durumunu inceledi.

Hazırlıklar devam edecek

Bu testler teknik heyetin oyuncuların fiziksel sınırlarını belirlemesi için büyük önem taşıyor. Bugün başlayan taramalar yarın diğer oyuncuların katılımıyla sürecek. Sağlık kontrolleri biter bitmez takım sezonun ilk antrenmanları için sahaya çıkacak.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız