Havadis | İstanbul | Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına hastanede başladı

Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına hastanede başladı

Sarı-lacivertli oyuncular yeni sezon öncesi sağlık taramasından geçti. Detaylı kontrollerle futbolcuların fiziksel durumları kayıt altına alındı.

Sarı-lacivertli oyuncular yeni sezon öncesi sağlık taramasından geçti. Detaylı kontrollerle futbolcuların fiziksel durumları kayıt altına alındı.

Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına hastanede başladı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Fenerbahçe’de yeni sezon maratonu tüm hızıyla başladı. Futbolcular, yoğun antrenman programına girmeden önce tıbbi testlerden geçmek için hastanenin yolunu tuttu. Sezonun ilk adımı olarak kabul edilen bu kontroller, takımın genel sağlık durumunu ortaya koyuyor.

Sağlık kontrollerinin kapsamı

Ekip, Medicana Ataşehir Hastanesi’nde bir dizi teste girdi. Oyunculara EKG ve kan tahlillerinin yanı sıra akciğer ve efor testleri yapıldı. Ortopedi ve kardiyoloji gibi kritik bölümlerdeki uzman doktorlar, her futbolcunun fiziksel kapasitesini detaylıca inceledi.

Bu durum oyuncular için ne anlama geliyor:
Bu kontroller, uzun ve yorucu bir lig maratonu öncesi sakatlık riskini minimize etmek için yapılıyor. Kulüp sağlık ekibi, test sonuçlarına göre oyuncuların bireysel antrenman programlarını düzenleyecek. Böylece sezon içinde yaşanabilecek fiziksel aksaklıkların önüne geçilmesi hedefleniyor. Önümüzdeki günlerde takımın tam kadro sahaya inmesi bekleniyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız