Havadis | İstanbul | Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına hastanede start verdi

Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına hastanede start verdi

Fenerbahçe teknik heyeti ve futbolcular yeni sezon öncesi sağlık taramasından geçti. Oyuncular kapsamlı testlerle sezona hazır hale getiriliyor.

Fenerbahçe teknik heyeti ve futbolcular yeni sezon öncesi sağlık taramasından geçti. Oyuncular kapsamlı testlerle sezona hazır hale getiriliyor.

Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına hastanede start verdi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Fenerbahçe'de yeni sezonun ilk adımı sahada değil hastane koridorlarında atıldı. Takım, fiziksel sınırlarını zorlayacak maraton öncesinde detaylı bir sağlık kontrolü sürecine girdi.

Sağlık kontrolleri nasıl işliyor

Teknik Direktör İsmail Kartal ve futbolcular Medicana Ataşehir Hastanesi'nin yolunu tuttu. Ekip; EKG, kan tetkikleri, efor testleri ve radyolojik taramalardan geçti. Ortopediden kardiyolojiye kadar birçok farklı branşta uzman doktorlar oyuncuları tek tek inceledi.

Sırada ne var

Bugün başlayan kontroller yarın da devam edecek. Takım, tüm oyuncuların sağlık raporları tamamlandıktan sonra sezonun ilk antrenmanları için sahaya inecek. Bu testler, ağır idman döneminde sakatlık yaşanmaması için kritik önem taşıyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız