Havadis | İstanbul | Fenerbahçe yeni sezon öncesi sağlık taramasını tamamladı

Fenerbahçe yeni sezon öncesi sağlık taramasını tamamladı

Fenerbahçe’nin A takım oyuncuları 2026-2027 sezonu hazırlıkları kapsamında sağlık kontrolünden geçti.

Fenerbahçe’nin A takım oyuncuları 2026-2027 sezonu hazırlıkları kapsamında sağlık kontrolünden geçti.

Fenerbahçe yeni sezon öncesi sağlık taramasını tamamladı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Fenerbahçe yeni sezon hazırlıkları kapsamında çalışmalarına hız verdi. Sarı-lacivertli futbolcular, sezonun yorucu temposuna girmeden önce detaylı bir sağlık taramasından geçmek üzere hastaneye gitti.

KONTROLLER NASIL YAPILDI

Medicana Ataşehir Hastanesi’nde gerçekleşen muayenelerde doktorlar futbolcuları çeşitli branşlarda inceledi. Oyuncular göz, ortopedi, iç hastalıkları, kardiyoloji ve kulak burun boğaz bölümlerinde uzman hekimlere göründü. Muayenelerin yanı sıra EKG, efor testi ve solunum fonksiyon testleri gibi ileri tetkikler de uygulandı.

TAKIMIN DURUMU NE

Yapılan tüm testler sonunda oyuncuların ve teknik heyetin yeni sezonun yüksek fiziksel gereksinimlerini karşılayabilecek durumda olduğu anlaşıldı. Bu süreçle birlikte kulübün sağlık sponsoruyla olan iş birliği de resmiyetini korudu. Fenerbahçe, sadece futbol takımıyla değil, voleybol branşlarında da Medicana ile çalışmalarını sürdürüyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız