Fenerbahçe yönetimi, kulübün işleyişini hızlandırmak adına radikal bir değişikliğe gidiyor. Geçmişte ayda bir yapılan yönetim kurulu toplantıları, artık her hafta düzenli olarak gerçekleşecek.
Yönetim anlayışındaki değişim
Başkan Aziz Yıldırım, kulübün yönetim süreçlerinin daha dinamik işlemesi için talimat verdi. Bu kararla birlikte Fenerbahçe ve iştirakleri ile ilgili makro konular artık haftalık periyotlarla masaya yatırılacak. Yönetim kurulu üyeleri, kulübün mali yapısından ticari faaliyetlerine kadar geniş bir yelpazede daha hızlı aksiyon almayı hedefliyor.
Yeni dönemde öncelikler neler
Bugün Şükrü Saracoğlu Stadı'nda bir araya gelen yönetim, futbol takımının kamp planlamasını ve transfer çalışmalarını detaylıca görüştü. 5 Temmuz'da başlayacak Avusturya kampı öncesinde yöneticilerin Topuk Yaylası'nda takımla bir araya gelmesi planlanıyor. Teknik Direktör İsmail Kartal ve Futbol Direktörü Oğuz Çetin'in 120. yıl şampiyonluk hedefi doğrultusunda yürüttüğü çalışmalar da gündemin ilk sıralarındaki yerini koruyor.