Havadis | İstanbul | Fenerbahçe yönetiminde toplantı trafiği hızlanıyor

Fenerbahçe yönetiminde toplantı trafiği hızlanıyor

Fenerbahçe yönetimi, ayda bir yapılan toplantıları haftalık periyoda çekti. Kulüp yönetimi, transfer ve gelir projelerini daha yakından takip edecek.

Fenerbahçe yönetimi, ayda bir yapılan toplantıları haftalık periyoda çekti. Kulüp yönetimi, transfer ve gelir projelerini daha yakından takip edecek.

Fenerbahçe yönetiminde toplantı trafiği hızlanıyor
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Fenerbahçe yönetimi, kulübün işleyişinde değişikliğe giderek karar alma süreçlerini hızlandırma kararı aldı. Başkan Aziz Yıldırım, daha sık ve verimli bir çalışma düzeni için düğmeye bastı.

Yönetim anlayışında değişim

Yönetim Kurulu, bundan böyle her hafta düzenli olarak bir araya gelecek. Geçmişte ayda bir yapılan toplantılar, artık futbol takımının ihtiyaçları ve kulübün mali projeleri için daha sık yapılacak. Bu sayede hem transfer çalışmaları hem de gelir artırıcı projeler daha hızlı onaylanacak.

Hedef 120. yıl şampiyonluğu:
Toplantıda İsmail Kartal ve Oğuz Çetin’in yürüttüğü hazırlık çalışmaları da masaya yatırıldı. Yönetim, 5 Temmuz’da başlayacak Avusturya kampı öncesinde takımla Topuk Yaylası’nda bir araya gelerek çalışmaları yerinde denetleyecek. Kulüp, 120. yılında şampiyonluk hedefi doğrultusunda tüm birimlerini koordineli bir şekilde çalıştırmayı planlıyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız