Havadis | İstanbul | Galatasaray basketbolda iki oyuncuyla vedalaştı

Galatasaray basketbolda iki oyuncuyla vedalaştı

Galatasaray Basketbol takımı, John Petrucelli ve Boogie Ellis ile sözleşmelerini sonlandırdı. Kulüp, iki oyuncuya da kariyerlerinde başarı diledi.

Galatasaray Basketbol takımı, John Petrucelli ve Boogie Ellis ile sözleşmelerini sonlandırdı. Kulüp, iki oyuncuya da kariyerlerinde başarı diledi.

Galatasaray basketbolda iki oyuncuyla vedalaştı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Galatasaray Basketbol Takımı, sezon başında kadrosuna kattığı iki yabancı oyuncuyla ani bir kararla yollarını ayırdı. Sarı-kırmızılı yönetim, John Petrucelli ve Boogie Ellis'in takımdan ayrıldığını resmi kanallardan duyurdu.

Takımdaki değişim süreci

Kulüp, 2025-2026 sezonu için anlaştığı iki isimle de vedalaştığını açıkladı. Petrucelli ve Ellis'in takıma veda etmesi, önümüzdeki haftalarda yeni transferlerin yapılıp yapılmayacağı konusunda soru işaretleri yarattı. Galatasaray taraftarı şimdi yönetimin kadroya yapacağı takviyeleri bekliyor.

Bundan sonra ne olacak

Takımdan ayrılan bu iki ismin yerine kimlerin geleceği merak konusu. Kulüp henüz yeni bir isim duyurmadı. Teknik heyetin önümüzdeki maçlarda nasıl bir kadro kurgusuyla sahaya çıkacağı ise kısa sürede netleşecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız