Sırbistan'ın Zlatibor kentinde düzenlenen Dünya Liselerarası Basketbol Şampiyonası’nda Türkiye'yi temsil eden Okyanus Koleji öğrencileri, hem kız hem de erkek takımlarıyla büyük bir başarıya imza attı. Genç sporcular, 13-22 Haziran tarihleri arasında süren zorlu maçların ardından Türkiye'ye madalyalarla döndü.

Erkek takımı dünya üçüncüsü oldu
Şampiyonluk hedefiyle parkeye çıkan erkek basketbol takımı, üçüncülük maçında Sırbistan ile karşılaştı. Rakibini 107-47 gibi farklı bir skorla mağlup eden gençler, bronz madalyayı boyunlarına takarak dünya üçüncüsü oldu. Takım kaptanı Rüzgar Fenemen, şampiyonluğu kıl payı kaçırsalar da kazandıkları madalyanın eğitim ve sporun bir arada yürüdüğü projenin bir sonucu olduğunu vurguladı.
Kızlar turnuvayı dördüncü bitirdi
Kız basketbol takımı ise büyük bir mücadele ortaya koyduğu üçüncülük maçında Fransa ile karşılaştı. Maçı 55-50 kaybeden temsilcilerimiz turnuvayı dünya dördüncüsü olarak tamamladı. Takım kaptanı Aşye Melek Demirer, hedeflerinin daha yüksek olduğunu ancak dünya dördüncülüğünün de önemli bir başarı olduğunu ifade etti. Antrenörler, dört yıl önce başlayan bu serüvenin gelecek turnuvalarda altın madalya ile taçlanması için çalışmaya devam edeceklerini belirtti.