Sarı-lacivertli ekip yeni sezon hedefleri doğrultusunda çalışmalarını Düzce'de sürdürüyor. Teknik direktör İsmail Kartal, takımı fiziksel olarak en üst seviyeye çıkarmak için yoğun bir program uyguluyor.
Antrenman programının detayları
Oyuncular günün ilk bölümünü kapalı salonda güç depolayarak geçirdi. Core çalışmalarıyla kas gruplarını kuvvetlendiren ekip, ardından sahaya inerek çabukluk ve pas drilleriyle taktiksel disiplin çalıştı.
Peki bu çalışmalar ne anlama geliyor
Yeni sezonun ağır geçecek maratonu için Fenerbahçe kadrosunu fiziksel olarak hazırlıyor. Dar alanda yapılan çift kale maçlar oyuncuların birbirine olan uyumunu ve oyun zekasını geliştirmeyi hedefliyor. Taraftarlar için bu görüntüler, İsmail Kartal'ın yüksek tempolu ve pres gücü yüksek bir takım kurma isteğini gösteriyor.
Sırada ne var
Takım yarın da benzer bir tempoyla çalışmalarına devam edecek. Teknik heyet, hazırlık maçları öncesi oyuncuların unu görmek için bu kamptan maksimum verim almayı planlıyor.