Havadis | İstanbul | İstanbul Akvaryum 15 yaşında 15 milyon misafiri geride bıraktı

İstanbul Akvaryum 15 yaşında 15 milyon misafiri geride bıraktı

İstanbul Akvaryum, 15 yılda 150 ülkeden 15 milyondan fazla ziyaretçiyi ağırladı. Tesis, yeni projelerle deniz yaşamını korumaya devam ediyor.

İstanbul Akvaryum, 15 yılda 150 ülkeden 15 milyondan fazla ziyaretçiyi ağırladı. Tesis, yeni projelerle deniz yaşamını korumaya devam ediyor.

İstanbul Akvaryum 15 yaşında 15 milyon misafiri geride bıraktı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

İstanbul’un en çok ziyaret edilen noktalarından biri olan İstanbul Akvaryum, 15’inci yaşını kutluyor. 2011 yılından bu yana kapılarını açık tutan tesis, sadece bir gezi alanı değil, aynı zamanda deniz canlıları için dev bir koruma merkezi olarak hizmet veriyor.

Deniz dünyasını şehre taşıyan merkez

Bin 500 farklı türden yaklaşık 17 bin canlı, İstanbul Akvaryum’un geniş havuzlarında yaşıyor. Tesis, Amerika’dan Zambiya’ya kadar dünyanın dört bir yanından gelen ziyaretçilere ev sahipliği yapıyor. 150 farklı ülkeden gelen turistler, Türkiye’nin su altı dünyasını burada keşfediyor. Akvaryum yönetimi, sadece canlıları sergilemekle kalmıyor, aynı zamanda deniz kaplumbağalarını tedavi ediyor ve nesli tükenmekte olan canlılar için rehabilitasyon projeleri yürütüyor.

15 yıla özel kutlama etkinlikleri

Akvaryum yönetimi, yıl dönümü şerefine 25-28 Haziran tarihleri arasında özel bir program hazırladı. Ziyaretçileri kortej yürüyüşleri, çocuk atölyeleri ve renkli etkinlikler bekliyor. Genel Müdür Dilek Çapanoğlu, hedeflerinin dünyanın tüm ülkelerinden misafir ağırlamak olduğunu belirtiyor. Eğitim ve çevre bilinci çalışmalarına ağırlık veren tesis, önümüzdeki dönemde yeni projelerle ziyaretçilerini şaşırtmayı hedefliyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız