İstanbul Kağıthane’de yaşayan Mehmet Tanışık, yeni aldığı altınları lokantada yere düşürdü. Yan masada oturan bir kişi, altınların düştüğünü fark etmesine rağmen sahibine haber vermedi. Şüpheli, kimse görmeden altın kesesini cebine atıp lokantadan hızla uzaklaştı.
Dikkatsizlik pahalıya patladı
Tekstilci Mehmet Tanışık, 81 bin 500 lira ödeyerek aldığı 13 gram altını yanında taşıyordu. Yemek yediği sırada cebinden kayan altınlar yere düştü. O sırada yemeğini yiyen başka bir müşteri, altınları fark edip kendi masasına çekti. Tanışık, altınlarının yerinde olmadığını ancak lokantadan ayrılıp metroya bindiğinde fark edebildi. Durumu anlar anlamaz polise başvurdu.
Güvenlik kamerası her şeyi kaydetti
Polis ekipleri lokantadaki güvenlik kameralarını incelemeye aldı. Görüntülerde şüphelinin, altınların Tanışık’tan düştüğünü gördüğü net bir şekilde izleniyor. Şüpheli, altınları alıp hiçbir şey olmamış gibi lokantadan çıkıyor. Mağdur Tanışık, altınları getiren kişiden şikayetçi olmayacağını söylüyor. Ekipler şimdi o şüpheliyi her yerde arıyor. Bu olay, kalabalık yerlerde cüzdan ve değerli eşyalara karşı ne kadar dikkatli olmamız gerektiğini bir kez daha hatırlattı.