Havadis | İstanbul | Martı TAG uygulamasında mahkemeden yeni karar çıktı

Martı TAG uygulamasında mahkemeden yeni karar çıktı

İstanbul'daki taksici odalarının açtığı TAG davasında mahkeme kısmi kabul kararı verdi. Şirket yönetimi kararı İstinaf Mahkemesi'ne taşıyacağını açıkladı.

İstanbul'daki taksici odalarının açtığı TAG davasında mahkeme kısmi kabul kararı verdi. Şirket yönetimi kararı İstinaf Mahkemesi'ne taşıyacağını açıkladı.

Martı TAG uygulamasında mahkemeden yeni karar çıktı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

İstanbul’da ulaşım sektörünü ikiye bölen Martı TAG uygulaması ile taksiciler arasındaki hukuk mücadelesinde yeni bir aşamaya geçildi. Uzun süredir devam eden davada yerel mahkeme, tarafların beklentilerini tam olarak karşılamayan bir karara imza attı.

Dava neden bu kadar önemli

İstanbul’daki farklı taksi odaları ve şoför dernekleri, TAG uygulamasının haksız rekabet yarattığını savunarak konuyu yargıya taşımıştı. Dün görülen 7’nci duruşmada mahkeme, davanın kısmen kabulüne ve kısmen reddine hükmetti. Bu durum, uygulamanın geleceği üzerindeki belirsizliği şimdilik ortadan kaldırmadı.

Seni nasıl etkiler

Eğer ulaşım için bu uygulamayı kullanıyorsan, şu an için hizmetin durdurulmasına yönelik bir tedbir kararı yok. Yani sistem çalışmaya devam ediyor. Ancak mahkemenin bu kararı, önümüzdeki dönemde platformun işleyişinde yasal düzenlemelere gidilip gidilmeyeceğini belirleyecek.

Bundan sonra ne olacak

TAG kurucusu Oğuz Alper Öktem, daha önce İstinaf Mahkemesi'nin benzer kararları hatalı bularak bozduğunu hatırlattı. Şirket, bu kararı da bir üst mahkemeye taşıyarak haklılıklarını kanıtlamaya çalışacak. Hukuki süreç devam ederken, taraflar arasındaki çekişmenin önümüzdeki aylarda da gündemdeki yerini koruması bekleniyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız