Muharrem ayının gelmesiyle birlikte belediyeler geleneksel ikramlarını başlattı. Pendik Belediyesi de bu kapsamda çarşı merkezinde büyük bir organizasyon düzenleyerek vatandaşları bir araya getirdi.
20 bin kişilik ikram
Pendik Çarşı Camii önünde kurulan stantlarda ekipler gün boyu hazırladıkları aşureleri dağıttı. Cuma namazından çıkan vatandaşlar cami önünde uzun kuyruklar oluşturdu. Türk bayrağı motifleriyle süslenen özel sunumlar dikkat çekti. Etkinliği daha geniş bir kitleye duyurmak isteyen belediye, dağıtım anlarını havadan da görüntüledi.
Gelenek yaşatılıyor
Etkinliğe katılan ilçe sakinleri, bu tür sosyal organizasyonların birlik ve beraberliği pekiştirdiğini dile getirdi. İbrahim Kalafat ve Remziye Gedik gibi mahalle sakinleri, geleneklerin sürdürülmesinden duydukları memnuniyeti paylaşarak belediyeye teşekkür etti. Önümüzdeki günlerde benzer etkinliklerin diğer ilçelerde de yapılması bekleniyor.