Havadis | İstanbul | Şile’de Beşiktaş rüzgarı esti

Şile’de Beşiktaş rüzgarı esti

Beşiktaş yönetimi Şile Beşiktaşlılar Derneği’nin açılışında taraftarlarla bir araya geldi.

Beşiktaş yönetimi Şile Beşiktaşlılar Derneği’nin açılışında taraftarlarla bir araya geldi.

Şile’de Beşiktaş rüzgarı esti
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Beşiktaş yönetimi, kulübün yerel örgütlenmesini güçlendirmek adına İstanbul’un farklı noktalarındaki taraftar buluşmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Şile’de kurulan yeni dernek binası, siyah-beyazlı camianın katılımıyla hizmete açıldı.

Yeni dernek binası hizmete girdi

Beşiktaş İkinci Başkanı Hakan Daltaban, beraberindeki Genel Sekreter Uğur Fora ve yönetim kurulu üyeleriyle birlikte açılış törenine katıldı. Şile Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Doğan Gürsoy ve bölgedeki taraftarlar, kulüp temsilcilerini büyük bir ilgiyle karşıladı. Daltaban, açılış kurdelesini keserken derneğin bölgedeki siyah-beyazlılara hayırlı olmasını diledi.

Taraftarlarla sohbet ettiler

Yönetim ekibi, açılışın ardından dernek üyeleri ve sporcularla bir araya gelerek güncel konular üzerine sohbet etti. Kulüp faaliyetleri hakkında taraftarları bilgilendiren yöneticiler, etkinlik sonunda günün anısına hatıra fotoğrafı çektirdi. Bu tür yerel buluşmalar, kulüp yönetimi ile taraftarlar arasındaki bağı güçlendirmeyi amaçlıyor. Peki, önümüzdeki dönemde İstanbul genelinde benzer yeni dernekleşme adımları görecek miyiz?

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız