İstanbul Silivri’nin Yeni Mahalle bölgesinde öğleden sonra otluk alanda yangın çıktı. Kısa sürede büyüyen alevler bölgedeki yerleşim yerlerini tehdit etmeye başlayınca ekipler acil durum moduna geçti.

Alevlerle mücadele sürüyor
Yangın saat 13.50 sıralarında başladı. Rüzgarın etkisiyle hızla yayılan alevleri kontrol altına almak için 70 itfaiye aracı ve 300 personel bölgeye sevk edildi. Orman Genel Müdürlüğü’ne bağlı bir helikopter de havadan söndürme desteği sağlıyor. Belediye su tankerleri de çalışmalara katılıyor.

Mahalleli tahliye ediliyor
Ekipler yangının çevredeki evlere ulaşmasını engellemeye çalışıyor. Polis ekipleri olası bir tehlikeye karşı bölgedeki vatandaşları evlerini boşaltmaları konusunda uyarıyor. Sağlık ekipleri de tedbir amacıyla 7 ambulans ve 21 personelle olay yerinde hazır bekliyor. Şu an için yangının çıkış sebebi henüz bilinmiyor.