İstanbul trafiğinde tehlike saçan görüntüler sosyal medyada dikkat çekti. Emniyetin sanal devriye ekipleri, otoyolda kuralları hiçe sayan sürücüleri kısa sürede tespit etti.
Pahalıya mal olan şov
Kuzey Marmara Otoyolu'nda kendi araçlarıyla makas atan ve trafiği tehlikeye atan T.C. ve G.E.B. isimli sürücüler, yaptıkları anları bir de sosyal medyada paylaştı. Ekipler, inceleme sonucunda sürücülerin; plakasız araç kullanma, cam filmi ve yakın takip gibi birçok ihlalde bulunduğunu belirledi. İki sürücüye toplamda 70 bin 719 TL ceza kesildi.
Sürücüleri ne bekliyor
Emniyet ekipleri, sadece para cezasıyla yetinmedi. Trafik güvenliğini tehlikeye atan bu kişiler, adli işlem yapılmak üzere polis merkezine götürüldü. Artık işin içinde sadece trafik cezası değil, adli bir soruşturma da var. Benzer paylaşımlar yapan diğer sürücüler için de sanal devriye ekipleri izleme sürecini sürdürüyor.