Havadis | İstanbul | Sosyal medyada şov yapan sürücülere 70 bin lira ceza

Sosyal medyada şov yapan sürücülere 70 bin lira ceza

Kuzey Marmara Otoyolu'nda tehlikeli hareketler yapan iki sürücü yakalandı. Polis, şahıslara ağır para cezası kesti ve haklarında adli süreç başlattı.

Kuzey Marmara Otoyolu'nda tehlikeli hareketler yapan iki sürücü yakalandı. Polis, şahıslara ağır para cezası kesti ve haklarında adli süreç başlattı.

Sosyal medyada şov yapan sürücülere 70 bin lira ceza
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

İstanbul trafiğinde tehlike saçan görüntüler sosyal medyada dikkat çekti. Emniyetin sanal devriye ekipleri, otoyolda kuralları hiçe sayan sürücüleri kısa sürede tespit etti.

Pahalıya mal olan şov

Kuzey Marmara Otoyolu'nda kendi araçlarıyla makas atan ve trafiği tehlikeye atan T.C. ve G.E.B. isimli sürücüler, yaptıkları anları bir de sosyal medyada paylaştı. Ekipler, inceleme sonucunda sürücülerin; plakasız araç kullanma, cam filmi ve yakın takip gibi birçok ihlalde bulunduğunu belirledi. İki sürücüye toplamda 70 bin 719 TL ceza kesildi.

Sürücüleri ne bekliyor

Emniyet ekipleri, sadece para cezasıyla yetinmedi. Trafik güvenliğini tehlikeye atan bu kişiler, adli işlem yapılmak üzere polis merkezine götürüldü. Artık işin içinde sadece trafik cezası değil, adli bir soruşturma da var. Benzer paylaşımlar yapan diğer sürücüler için de sanal devriye ekipleri izleme sürecini sürdürüyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız