Havadis | İstanbul | Sultanbeyli Belediye Başkanı Tombaş Ankara’da Erdoğan ile buluştu

Sultanbeyli Belediye Başkanı Tombaş Ankara’da Erdoğan ile buluştu

Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş, Cumhurbaşkanı Erdoğan ile bir araya gelerek ilçedeki projeleri görüştü.

Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş, Cumhurbaşkanı Erdoğan ile bir araya gelerek ilçedeki projeleri görüştü.

Sultanbeyli Belediye Başkanı Tombaş Ankara’da Erdoğan ile buluştu
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş, Ankara temasları kapsamında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından kabul edildi. TBMM’deki grup toplantısı sonrası gerçekleşen bu özel görüşme, ilçenin yeni dönem planlarını doğrudan Cumhurbaşkanlığı makamına taşıdı.

ANKARA’DA NELER KONUŞULDU

Belediye Başkanı Ali Tombaş, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a Sultanbeyli’de devam eden çalışmalar ve planlanan yeni yatırımlar hakkında detaylı bilgi verdi. Eğitim, spor, sosyal yaşam alanları ve ulaşım projelerinin ele alındığı toplantıda, ilçenin yaşam kalitesini artıracak adımlar öncelik kazandı.

SULTANBEYLİ İÇİN SIRADA NE VAR

Başkan Tombaş, görüşmenin ardından yaptığı açıklamada hizmetlerin hız kesmeden süreceğini vurguladı. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın desteğiyle ilçeye yeni yatırımlar kazandırmayı hedeflediklerini belirten Tombaş, eğitimden sosyal tesislere kadar birçok alanda ilçenin geleceğini şekillendirecek projelerin önümüzdeki süreçte hayata geçeceğinin sinyalini verdi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız