Sultangazi'de yaşayanlar, bazı hurdacıların sokak ortasında yaptığı kontrolsüz işlemler nedeniyle isyan ediyor. Mahalle sakinleri, belediyenin hizmete sunduğu konteynerlerin amacının dışında kullanılmasından ve çevrenin sürekli çöp yığınına dönmesinden şikayetçi.
Hurdacılar konteynerleri atölye yapıyor
Cebeci Mahallesi'nde yaşanan olayda hurdacılar, getirdikleri eski yatakları sokak ortasında parçaladı. Sadece içindeki demir telleri alıp giden şahıslar, geriye kalan atıkları ise sokağa savurdu. Güvenlik kameralarına yansıyan görüntüler, bölgedeki çevre kirliliğinin boyutunu gözler önüne serdi.
Sakinler gürültüden ve kirlilikten yoruldu
Mahalleli Bahtiyar Poslu, benzer durumların sık yaşandığını belirtiyor. Gece saatlerinde yapılan demir kırma işlemleri hem uyku düzenini bozuyor hem de sokakları yaşanmaz kılıyor. Vatandaşlar, hurdacıların "ekmek parası" diyerek yaptıkları bu işlemlere karşı daha duyarlı ve temiz bir çevre talep ediyor.