Okullarda 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte milyonlarca öğrenci yaz tatiline girdi. Karne sevincini yaşayan çocukların heyecanına Sultangazi Belediye Başkanı Abdurrahman Dursun da ortak oldu. İlçedeki İstiklal İlkokulu'nu ziyaret eden Dursun, hem karneleri dağıttı hem de çocuklarla keyifli vakit geçirdi.
Sınıflarda sıcak anlar yaşandı
Başkan Dursun'a okul ziyaretinde Sultangazi Kaymakamı Mahmut Kaşıkçı ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Necati Tekbaş eşlik etti. Protokol üyeleri sınıfları tek tek dolaşarak çocuklara karnelerini verdi. Başkan Dursun, öğrencilerin arasına karışarak onlarla aynı sırada oturdu ve uzun süre sohbet etti.
Tatil için tavsiyelerde bulundu
Öğrencilere 9 aylık yorucu maratonun ardından 3 aylık bir dinlenme süresi başladığını hatırlatan Dursun, çocuklara bol bol kitap okumalarını tavsiye etti. Keşfetmenin ve araştırmanın önemine vurgu yapan Dursun, öğrencilere sporla iç içe, arkadaşlarıyla güzel oyunlar oynadıkları verimli bir tatil geçirmeleri dileğinde bulundu. Başkanın bu ziyareti, çocukların karne hatıralarında renkli bir anı olarak yerini aldı.