Havadis | İstanbul | Süper Lig’de yeni sezonun para harcama sınırları belli oldu

Süper Lig’de yeni sezonun para harcama sınırları belli oldu

TFF, 2026-2027 sezonu için kulüplerin harcama limitlerini duyurdu. Galatasaray 9 milyar TL ile listenin ilk sırasında yer aldı.

TFF, 2026-2027 sezonu için kulüplerin harcama limitlerini duyurdu. Galatasaray 9 milyar TL ile listenin ilk sırasında yer aldı.

Süper Lig’de yeni sezonun para harcama sınırları belli oldu
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Türkiye Futbol Federasyonu Kulüp Lisans Kurulu, yeni sezon öncesi takımların bütçe planlarını belirledi. Kulüpler, belirlenen bu sınırlar dahilinde transfer yapabilecek ve maaş ödemelerini gerçekleştirebilecek.

Kulüpler ne kadar harcayacak

Kurul, 22 Haziran tarihli toplantısıyla limitleri kesinleştirdi. Galatasaray, 9 milyar 6 milyon TL'yi aşan harcama payıyla zirvede. Fenerbahçe 6,3 milyar TL ile ikinci, Beşiktaş ise 4,1 milyar TL ile üçüncü sırada yer alıyor. Trabzonspor ise 2,5 milyar TL'lik bir limitin sahibi oldu.

Bu karar transferleri nasıl etkiler

Bu limitler, kulüplerin finansal sürdürülebilirliğini korumak için uygulanıyor. Takımlar, federasyonun belirlediği bu rakamları aşarsa transfer yasağı veya puan silme gibi cezalarla karşı karşıya kalabilir. Eğer tuttuğun takımın limitleri düşükse, yönetim daha seçici ve maliyeti düşük oyunculara yönelmek zorunda kalacak. Kulüplerin önümüzdeki günlerde bu bütçelere göre transfer stratejilerini netleştirmesini bekliyoruz.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız