Havadis | İstanbul | TAG uygulaması davasında yeni perde

TAG uygulaması davasında yeni perde

İstanbul'da taksicilerin Martı TAG uygulamasına açtığı davada mahkeme kısmen kabul kararı verdi. Şirket yönetimi kararı bir kez daha üst mahkemeye taşıyor.

İstanbul'da taksicilerin Martı TAG uygulamasına açtığı davada mahkeme kısmen kabul kararı verdi. Şirket yönetimi kararı bir kez daha üst mahkemeye taşıyor.

TAG uygulaması davasında yeni perde
KAYNAK: Demirören Haber Ajansı

İstanbul'daki ulaşım trafiğinin önemli parçalarından biri haline gelen Martı TAG uygulaması için hukuki süreç yeniden hareketlendi. Yıllardır devam eden ve taksici odalarının açtığı dava, yerel mahkemenin kısmi kararıyla bir kez daha üst yargıya taşınıyor.

Dava neden uzuyor

İstanbul 14'üncü Asliye Ticaret Mahkemesi, geçtiğimiz günlerde yapılan 7'nci duruşmada davanın kısmen kabulüne ve kısmen reddine hükmetti. Taksici odalarının uygulamanın tamamen kapatılması yönündeki talebi ise mahkeme tarafından reddedildi. Daha önce verilen benzer kararların İstinaf Mahkemesi tarafından "hatalı" bulunarak kaldırılmış olması, mevcut kararın da hukuki sonucunu belirsiz kılıyor.

TAG uygulaması davasında yeni perde

Sürücü ve yolcuları ne bekliyor

TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem, mahkemenin kararını İstinaf Mahkemesi'ne götüreceklerini açıkladı. Bu süreç uygulamayı kullanan sürücülerin ve ulaşım için bu yöntemi tercih eden yolcuların günlük hayatını doğrudan etkiliyor. Eğer İstinaf Mahkemesi önceki örneklerde olduğu gibi kararı bozarsa uygulama faaliyetlerine mevcut şekilde devam edecek. Ancak aksi bir durumda ulaşım seçeneklerinde ciddi bir değişiklik yaşanabilir. Şimdilik sistem çalışmaya devam ediyor ve gözler yeniden üst mahkemenin vereceği nihai karara çevrildi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız