Fenerbahçe’nin hücum hattına kattığı Vedat Muriqi, Topuk Yaylası’ndaki kamp döneminde kulübe dönüş sürecini ve hedeflerini değerlendirdi. Sarı-lacivertli ekibe geri dönmenin kendisi için büyük bir gurur olduğunu dile getiren Muriqi, atmosferi ve taraftarı çok özlediğini ifade etti.
TECRÜBE DOLU BİR DÖNÜŞ
Avrupa’da geçirdiği Lazio ve Mallorca yıllarının ardından daha olgun bir oyuncu haline geldiğini söyleyen Muriqi, 25 yaşındaki haline göre çok daha istekli olduğunu vurguladı. Transfer döneminde Fenerbahçe’nin kendisiyle temasa geçmesiyle birlikte hemen kararını verdiğini belirten golcü, sürecin hızlı ilerlediğini anlattı. Teknik direktör İsmail Kartal ile daha önce de iletişimde olduğunu hatırlatan oyuncu, yeni dönemde takımın başarısı için elinden geleni yapacağını belirtti.
ŞAMPİYONLUK İÇİN HAZIR
Takımdaki arkadaşlık ortamının çok güçlü olduğunu belirten Muriqi, saha içinde gol ve asistleriyle, saha dışında ise ağabeylik rolüyle takıma katkı sağlamayı amaçlıyor. Fenerbahçe taraftarının desteğinin her zaman özel olduğunu söyleyen oyuncu, sezon sonunda hep birlikte büyük bir şampiyonluk kutlaması yapmayı hedeflediklerini sözlerine ekledi.