TFF 2. Lig ekiplerinden Aliağa FK, yeni sezon hedefleri doğrultusunda kadrosunda köklü bir değişime gidiyor. Yönetim ve teknik ekip, daha genç bir oyuncu grubuyla sahaya çıkma kararı aldı. Bu strateji değişikliği, mevcut kadrodaki tecrübeli isimlerle vedalaşmayı da beraberinde getirdi.
Takımdaki değişim süreci
Aliağa ekibi, savunma hattında görev yapan Alberk Koç ve Veli Çetin ile yollarını ayırdı. Geçtiğimiz sezon sol bekte 16 maçta görev alan 29 yaşındaki Alberk, 2 gol ve 1 asistlik performans sergilemişti. Stoper Veli Çetin ise sezon boyunca 28 maçta sahaya çıktı ve 5 gol, 2 asistlik katkı sağladı.
Yeni dönemde beklenti
Kulüp yönetimi, bütçeyi daha verimli kullanmak ve genç yeteneklere alan açmak için bu kararı aldı. Şimdi gözler, takımdan ayrılacak diğer isimlere ve yapılacak yeni transferlere çevrildi. Taraftarlar, yenilenen kadronun lige nasıl bir enerji katacağını merakla bekliyor.