İzmir temsilcisi Aliağa Futbol, yeni sezon hazırlıkları kapsamında kadrosunda değişikliğe gidiyor. Takımın savunma hattında görev yapan iki tecrübeli isim artık sarı-siyahlı formayı giymeyecek.

Takımdan ayrılanlar kimler
Geçen sezonun devre arasında takıma katılan sol bek Alberk Koç, 15 maçta görev alıp 2 gol attı. Stoper Veli Çetin ise 26 karşılaşmada sahaya çıkarak 2 bin 197 dakika süre aldı ve 4 kez ağları havalandırdı. Kulüp yönetimi her iki oyuncuyla da yollarını ayırma kararı aldı.
Bundan sonra ne olacak
Veli Çetin’in yeni sezonda Elazığspor forması giyeceği kesinleşti. Aliağa Futbol yönetimi ise boşalan bu bölgeleri doldurmak için transfer çalışmalarına hız verdi. Taraftarlar şimdi takımın savunma hattına yapılacak yeni takviyeleri bekliyor.