Altay'da maddi sıkıntılar nedeniyle yaşanan ayrılıklara bir yenisi daha eklendi. Altyapıdan yetişen ve geçtiğimiz mart ayında profesyonel sözleşme imzalayan 20 yaşındaki Emre Tangeldi, kulübe veda ettiğini duyurdu.
GENÇ OYUNCU FESİH KARARI ALDI
Orta saha oyuncusu Emre Tangeldi, alacaklarının ödenmemesini gerekçe göstererek 2 yıllık sözleşmesini tek taraflı sonlandırdı. Hikmet'in ardından kulüpten ayrılan ikinci isim olan Emre, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada 7 yıllık süreçte emeği geçenlere teşekkür etti.
BAŞKAN KANLI'DAN TEPKİ GELDİ
Altay Başkanı Sinan Kanlı, kararı "vefasızlık" olarak nitelendirdi. Emre'nin futbola kazandırıldığını hatırlatan Kanlı, genç oyuncunun kulübe borçlu olduğunu savunarak, "Zor zamanlarda karakteri ve aidiyeti görüyoruz" ifadesini kullandı. Takımdan bu yöntemle ayrılanların gelecekte pişman olacağını belirten yönetim, benzer ayrılıkların kulüp üzerindeki olumsuz etkisini vurguluyor.