İzmir temsilcisi Altay'da sular durulmuyor. Kulübün mali sorunları nedeniyle genç yeteneklerden biri daha yollarını ayırma kararı aldı.
Neden ayrıldı
Kulüpten parasını alamayan Emre Tangeldi, daha önce yönetime ihtarname göndermişti. Ödemeler yapılmayınca genç futbolcu sözleşmesini tek taraflı feshederek kulüple olan bağını tamamen kopardı.
Bu durum ne anlama geliyor
Altay'da 7 yıl geçiren Emre, özellikle altyapıdan yetişen oyuncuların kulübe olan aidiyetinin mali krizler karşısında nasıl tükendiğini gösteriyor. Taraftar için yetiştirdiği bir değeri daha kaybetmek, kulübün içinde bulunduğu zorlu dönemin yeni bir yansıması oldu.
Bundan sonra ne olacak
Emre Tangeldi'nin veda mesajının ardından bonservisini eline almasıyla birlikte hangi takımla görüşeceği merak konusu. Kulüp yönetiminin ise mevcut kadrodaki diğer oyuncuların benzer hamleler yapmasını engellemek için nasıl bir yol izleyeceği belirsizliğini koruyor.