İzmir temsilcisi Altay’da alacaklarını tahsil edemeyen genç oyuncu Emre Tangeldi, ihtar çekmesine rağmen ödeme yapılmayınca ipleri kopardı. 20 yaşındaki orta saha oyuncusu, kulübüyle olan sözleşmesini tek taraflı olarak feshetti. Bu hamlenin ardından Emre, kariyerine Eskişehirspor formasıyla devam etme kararı aldı.

Neden ayrıldı
Kulübün içinde bulunduğu mali darboğaz, altyapıdan yetişen oyuncuların da sabrını zorluyor. Emre, beklediği ödemeler gelmeyince yasal hakkını kullanarak serbest kaldı. Altay yönetimi, kendi yetiştirdikleri bir oyuncunun transfer yasağı döneminde takımdan ayrılmasına tepkili.

Peki bu durum neyi değiştirir
Altay, Emre’nin sözleşmesini tek taraflı feshetmesi nedeniyle bu transferden herhangi bir bonservis geliri kazanamayacak. Eskişehirspor ise transfer yasağı nedeniyle oyuncuya amatör lisans çıkarırsa, Altay'ın hak ettiği 875 bin TL'lik yetiştirme tazminatını ödemekten kurtulabilir. Genç oyuncunun önümüzdeki günlerde yeni takımıyla resmi imzayı atması bekleniyor.
