İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay, Muharrem ayı nedeniyle düzenlenen Yas-ı Matem orucu sonrası Karşıyaka'da vatandaşlarla bir araya geldi. Zübeyde Hanım Alevi Bektaşi Kültürünü Yaşatma Derneği’nin ev sahipliğinde gerçekleşen programda, birlik ve beraberlik vurgusu öne çıktı.
BİRLİK VE BERABERLİK MESAJI
Başkan Tugay, etkinlikteki konuşmasında Hacı Bektaş-ı Veli’nin "Doğruluk dost kapısıdır" sözünü hatırlattı. Haksızlık ve zulme karşı duruşun önemini vurgulayan Tugay, herkesin birbirine iyilikle yaklaşması gerektiğini belirtti. Tugay, zor günlerde birbirine destek olmanın önemine dikkat çekerek katılımcıları selamladı.
DAYANIŞMANIN SİMGESİ AŞURE
Dernek Başkanı Sadık Taşkaya, Kerbela’nın sadece bir tarihsel olay değil, adaleti koruma mücadelesi olduğunu ifade etti. Başkan Tugay’ın derneğe verdiği desteklere teşekkür eden Taşkaya, aşurenin paylaşmanın ve rızalığın simgesi olduğunu söyledi. Program, edilen duaların ardından Başkan Tugay’ın katılımcılara aşure ikram etmesiyle sona erdi.