İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay, muharrem ayı kapsamında Kınık’ta düzenlenen yas-ı matem orucu lokmasına katıldı. Kınık Çepni Boyu Derneği’nin davetiyle ilçeye giden Tugay, hemşehrileriyle bir araya gelerek dayanışma mesajı verdi.
Esnafla buluştu ve talepleri dinledi
Başkan Tugay, lokma programı öncesinde Kınık cuma pazarını gezdi. Üreticilerle ve esnafla sohbet eden Tugay, vatandaşların sorunlarını dinledi. İzmir Büyükşehir Belediyesi ile Kınık Belediyesi’nin ilçede planladığı altyapı ve üstyapı yatırımları hakkında bilgi verdi. Ziyaret sırasında Kınık Belediye Başkanı Sema Bodur ve Bergama Belediye Başkanı Tanju Çelik de kendisine eşlik etti.
Dayanışma sofrasında birlik mesajı
Alevi dedeleri eşliğinde edilen duaların ardından oruçlar açıldı ve lokmalar paylaşıldı. Tugay, güzel niyetlerle bir arada olmanın önemine vurgu yaparak dayanışmadan vazgeçilmemesi gerektiğini ifade etti. İzmir Büyükşehir Belediyesi, bu yıl muharrem ayı boyunca kent genelindeki cemevlerine ve derneklere toplam 24 bin 640 kişilik sıcak yemek desteği sağladı. Tugay, hizmet odaklı çalışmalarıyla Kınık’ın refahını artırmayı hedeflediklerini belirtti.