Menemen Belediye Başkanı Aydın Pehlivan, İzmir Doğal Gaz Genel Müdürlüğü ile yaptığı görüşmelerin ardından ilçedeki ısınma sorununu çözmek için harekete geçti. Doğal gaz hattı bulunmayan 27 mahalle için başlatılan süreçte ilk somut adım atıldı ve Emiralem’de altyapı çalışmaları başladı.
Emiralem’de ilk kazma vuruldu
Başkan Pehlivan, muhtarlardan gelen talepleri dikkate alarak İzmirgaz yönetimiyle bir araya gelmişti. Yapılan planlama neticesinde, ilçenin dört bir yanına doğal gaz ulaştırmak için yoğun bir tempoya girildi. Emiralem halkı, uzun süredir beklediği doğal gaz konforuna kavuşmak için ilk saha çalışmalarını görmeye başladı.
Konfor ve değer artışı kapıda
Belediye, doğal gazın ilçeye gelmesinin sadece ısınma kolaylığı değil, modern bir yaşam standardı getireceğini belirtiyor. Doğal gazın gelmesiyle birlikte bölgedeki konutların değer kazanması ve yaşam kalitesinin yükselmesi bekleniyor. Projenin kalan 26 mahallede ne zaman tamamlanacağı ise bölge halkının en çok merak ettiği konu haline geldi.