Süper Lig’de yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Göztepe, kadrosunu genişletmeye devam ederken bir yandan da yabancı oyuncu kuralını zorluyor. Takıma katılan yeni isimlerle birlikte teknik ekibin eli güçlense de kulüp içindeki kontenjan sorunu çözülmeyi bekliyor.

Yabancı sayısında
Sarı-kırmızılı ekip, Armstrong ve Henrique transferleriyle kadrosundaki yabancı sayısını 15’e yükseltti. Mevcut kurallar gereği kulüplerin 10+4 sistemine uyması gerekiyor. Göztepe yönetimi ise bu sınırın kaldırılması veya genişletilmesi için Kulüpler Birliği’ne resmi talebini iletti.

Gönderilecekler listesi hazır
Yönetim, yeni transferlere yer açmak için bazı oyuncularla yolları ayırıyor. Kulüp, Rhaldney ve Jeh ile kesin olarak vedalaşmayı planlıyor. Juan ve Dennis için ise yüksek bonservis teklifleri bekleniyor. Ayrıca Mohammed, Luiz ve Sabra gibi isimlerin kiralık olarak başka takımlara gönderilmesi gündemde. Transfer çalışmaları kapsamında bir stoper ve yabancı bir kaleci için görüşmeler ise sürüyor.

