İzmir temsilcisi Göztepe, başarılı orta sahası Anthony Dennis’i İngiltere’ye göndermeye hazırlanıyor. Romulo’nun Leipzig’e transferinin ardından kasasını dolduran yönetim, şimdi de Nijeryalı oyuncu üzerinden yeni bir gelir kapısı açmak istiyor.
İngiliz kulübü devrede
Premier Lig’in yeni takımlarından Coventry City, genç yıldız adayını kadrosuna katmak için harekete geçti. İki kulüp arasındaki görüşmeler şu an oldukça hareketli ilerliyor. Göztepe yönetimi, 22 yaşındaki futbolcu için kapıyı 15 milyon eurodan açıyor.
Transferin etkisi ne olur
Geçtiğimiz sezon Göztepe formasıyla 31 maça çıkan ve 3 gol kaydeden Dennis, takımın orta sahadaki yükünü çekiyordu. Eğer bu transfer gerçekleşirse, Göztepe ciddi bir ekonomik güç kazanacak ancak sahadaki oyun kurucu eksikliğini kapatmak için hızlı bir hamle yapması gerekecek. Görüşmelerin önümüzdeki günlerde netleşmesi bekleniyor.