İzmir Büyükşehir Belediyespor sporcusu Alper Öztürk, Bulgaristan'ın başkenti Sofya'da düzenlenen Down Sendromlular Dünya Şampiyonası'na damga vurdu. Artistik cimnastik branşında yarışan Alper, 13-19 Haziran tarihleri arasında çıktığı tüm aletlerde rakiplerini geride bıraktı.

ZİRVEYE AMBARGO KOYDU
Alper, şampiyonada kulplu beygir, halka, yer aleti, barfiks, paralel bar ve atlama masasında altın madalya kazandı. Genel tasnif kategorisinde de birinci olan başarılı sporcu, toplamda 7 altın madalyayı boynuna taktı. Bu başarı, Alper’in azmi sayesinde cimnastik dünyasında Türkiye’nin adını zirveye taşıdı.
Bu sonuçlar sadece madalya sayısından ibaret değil. Alper, 7 defa kürsüye çıkarak İstiklal Marşı'nı Sofya'da coşkuyla dinletti. Alper'in bu başarısı, sporun engel tanımadığını ve disiplinli çalışmanın insanı nereye taşıyabileceğini herkese gösterdi. Şimdi gözler, Alper'in önümüzdeki yıllarda katılacağı turnuvalarda yeni başarılar elde edip edemeyeceğinde.