Havadis | İzmir | Karşıyaka iç transferde Alpay Eroğlu ile masaya oturdu

Karşıyaka iç transferde Alpay Eroğlu ile masaya oturdu

Yeşil-kırmızılı ekip, sözleşmesi biten orta saha oyuncusuyla yeni dönem için görüştü. Görüşme olumlu geçti.

Yeşil-kırmızılı ekip, sözleşmesi biten orta saha oyuncusuyla yeni dönem için görüştü. Görüşme olumlu geçti.

Karşıyaka iç transferde Alpay Eroğlu ile masaya oturdu
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Karşıyaka yönetimi yeni sezon kadrosunu kurmak için kolları sıvadı. Teknik direktör Burhanettin Basatemür ile yola devam etme kararı alan kulüp, şimdi de kadrodaki isimlerin geleceğini netleştiriyor.

Yeni kadro planlaması

Yönetim, sözleşmesi sona eren futbolcularla tek tek görüşüyor. Listenin başında ise orta saha oyuncusu Alpay Eroğlu var. Yapılan ilk görüşme oldukça pozitif geçti. Oyuncunun da yuvada kalmaya istekli olduğu görülüyor. İki taraf önümüzdeki günlerde son detayları konuşup imzaları atabilir.

Transfer hareketliliği devam ediyor

Takımda bazı ayrılıklar da kesinleşti. Tunay Meral ve Tolga Ünlü ile yollar ayrıldı. Diğer yandan Mücahit Aslan ile yapılacak görüşme oyuncunun ailevi nedenleri yüzünden haftaya kaldı. Bugün ise gözler Erhan Öztürk ile yapılacak masaya çevrildi. Forvet Ömer Faruk Sezgin de yakın zamanda şehre gelecek. Yönetim, kadroyu en kısa sürede tamamlayıp belirsizlikleri bitirmek istiyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız